Halongas – Vietnamo vizitinė kortelė

Vietnamas yra apdovanotas gamtos stebuklais. Tuo įsitikinome keliaudami po visą šalį. Iš nuostabios Ninh Binh provincijos grįžę į sostinę Hanojų, vėl vykome į gamtą. Šį kartą – į Long Bay, garsėjantį įlankomis, kaip pavyzdžiui, Halong Bay, kurias sudaro tūkstančiai salų. Dėl savo unikalumo ši vieta yra įtraukta į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą. Pamatyti gamtos grožį geriausia plaukiant kruiziniais laiveliais.

Žinodami, kad Halong Bay įlanka yra pakankamai turistinė ir joje plaukioja labai daug laivų, pasirinkome mažiau laivuojamą įlanką – Bai tu Long Bay. Užsisakėme kelionę į šią vietą iš „Swan Criuses“ kompanijos. Jos servisas buvo tikrai geras: nuvežimas iš Hanojaus ir parvežimas atgal, patogi nakvynė laive, maitinimas kruizo metu bei įvairios pramogos, tokios kaip, plaukimas baidarėmis, apsilankymai negyvenamose salose, vakaro programa ir t.t.

Anksti ryte prasidėjusi kelionė autobusu iš Hanojaus iki Long Bay miesto, kuriame yra kruizinių laivų prieplauka, truko kelias valandas. Plaukimas kruizu buvo viena brangiausių pramogų visos viešnagės Vietname metu. Už turą sumokėjome 234 eurus. Nors pats laivas nebuvo naujas, bet tvarkingas, su dvylika skirtingo dydžio kajutėmis. Mūsiškė buvo mažytė, bet labai jauki. Grožėtis įlankos vaizdais pro kajutės langą galėjome tiesiog ištiesus kojas lovoje.

Mes mieliau laiką leidome denyje, kai ryškiai švietė saulė. Planuodami išvyką kruizu, nuolat stebėjome orus šiame regione ir pastebėjome, kad jame dažnai būna apsiniaukę, dėl ko pavyksta pamatyti tik arti stūksančias uolas – įlankos grožis slepiasi rūke. Priešingai yra saulėtą dieną, kuomet ryškiai matosi tolumoje esančios salos. Dėl tol turą rinkomės tada, kai buvo didžiausia saulėtos dienos tikimybė. Orų prognozės nepavedė – saulės buvo!

Mėgavomės giedra diena ne tik denyje, bet ir plaukdami baidarėmis jūroje. Atkreipiu dėmesį, kad kajakinant būtinai pasisaugok bangų, nes jos gali užsupti. Tai pasakoju iš karčios savo patirties… Baidarėmis atplaukus į negyvenamą salą ir vaikštant po ją, man sukosi galva ir pykino… Jei kada esi sirgusi (-ęs) jūros liga ir kad tau nenutiktų taip, kaip man, tuomet būtinai išgerk vaistų nuo jos prieš plaukiant kruizu.

Susirgus jūros liga, norėsi kuo greičiau lipti lauk iš laivo, todėl laikas kruize prailgs.  Mūsų kruizas truko dvi dienas ir vieną naktį. Tiek laiko tikrai užteko kruizo pramogoms bei čilinimui besigrožint iki šiol niekur nematytais gamtos vaizdais. Ir tau rekomenduoju rinktis dviejų dienų ir vienos nakties išvyką. Jei rinksiesi tik vienos dienos plaukimą – tai ji truks per trumpai ir bus gaila laiko, sugaišto kelionei iki Long Bay miesto. O jei rinksiesi trijų dienų plaukimą su dvejomis nakvynėmis, pasiplaukiojimas gali atsibosti, nes vaizdai bus visą laiką tokie pat. Geriau papildomą nakvynę skirti, pavyzdžiui, Cat Ba salos tyrinėjimui ir nakvynei joje. Kai kurios kompanijos organizuoja išvykas su nakvyne saloje.

Mes papildomos nakvynės saloje šiame regione nesirinkome dėl vėsaus oro. Mūsų dar laukė poilsis saloje Vietnamo pietuose, bet apie tai – kitą kartą.

Pasidalink:

Susiję įrašai

Slidinėjimas kurorte Madonna di Campiglio

Slidinėjimas man – tai vienas geriausių būdų išvėdinti galvą nuo varginančių minčių. Su kiekviena diena ant slidžių, jaučiu kaip tos

Aukščiausia viršūnė mano gyvenime

Kiekvienų atostogų metu man norisi užkariauti bent vieną viršukalnę. Į Madeirą važiavau su tikslu – užkopti į auščiausią jos kalną,

Lietuvos šimtmečio proga – 200 km plaukimas jėgos aitvarais Baltijos jūroje

Kad mano vyras yra išprotėjęs dėl vėjo ir jūros jau seniai žinojau. Bet kad taip stipriai... Pieš pat Jonines perplaukė jėgos

2 Replies to “Halongas – Vietnamo vizitinė kortelė”