Ninh Binh – būtina aplankyti!

Savo kelionę po Vietnamą tęsėme keliaudami toliau į šiaurę. Iš Dong Hoi atskridome į sostinę Hanojų. Pernakvoję visiškai biudžetiniame hostelyje (už naktį sumokėjome 15 eur), ryte traukiniu pajudėjome link Ninh Binh vietovės. Tai buvo bene geriausias būdas keliauti iš Phong Nha iki Ninh Binh su tarpine stotele Hanojuje.

Iš Hanojaus į Nnh Binh traukiniai važiuoja du kartus per dieną. Kelionė trunka virš dviejų valandų. Taigi išvykę 9 val. ryte, vietoje buvome 11:15 val. Traukinių stotyje pasigavome taksi, kuris už mažiau nei 3,5 eurus mus nuvežė į Tam Coc miestelį, kuriame apsistojome. Nakvynė kainavo 11 eurų.

Įsikūrę, papietavę ir išsinuomoję motorolerį, pajudėjome link didžiausio Vietnamo šventyklų komplekso. Nors jis buvo tikrai bekraštis (539 hektarų), o viską apeiti prireikė kelių valandų, įspūdžio nepaliko. Tiesa, didžiausioje šventykloje Budos statula – tikrai milžiniška, žmonės joje atrodo kaip sliekiukai, bet nepajutome, kad šis kompleksas spinduliuotų ypatinga jėga. Gal dėl to, kad ši vieta nėra sena. Pavyzdžiui, didžioji Bai Dinh pagoda yra pastatyta tik 2003 metais. Iki šiol komplekse vis dar vyksta statybos. Pastebėjimas toks, kad ši vieta tikrai nėra must see, viešint Vietname.

Įdomiau už vaikščiojimą po maldos namų kompleksą buvo, kai jame prie manęs priėjo vietnamietė ir paprašė nusifotografuoti. Vykstant šiauriau, pastebėjau, kad vis daugiau vietinių spokso į mane ar net kalbina. Šiame krašte mano šviesus gymis patraukdavo vietinių dėmesį, bet gerai, kad azijiečiai neįkyrėjo, nes elgdavosi santūriai.

Antrą dieną, viešint Nimh Binh provincijoje, pripratau prie vietnamiečių žvilgsnių, nereagavau į tai, o koncentravausi į lankomus objektus. Dieną  pradėjome Bich Dong pagodoje, kuri yra įsikūrusi kalnuose. Tuo metu šventykloje kaip tik vyko pamaldos, tad nenorėdami trukdyti, slapčia pro durų plyšį stebėjome, kaip vienuolis meldžiasi. Būtent ten pajutome didesnį ryšį su budizmo religija nei praeitą dieną lankytame šventyklų komplekse. Nors Bich Dong šventykla buvo visiškai paprasta, bet savyje turėjo to, kas jaudino.

Po pamaldų kalnų šventykloje, vykome į Trang An upės, kuria plaukiojome, prieplauką.

Buvo galima pasirinkti du skirtingus maršrutus. Viename aplankoma daugiau uolų, kitame – daugiau šventyklų.

Kadangi šventyklų matėme pakankamai ir mus labiau traukė gamta, pasirinkome maršrutą po uolas. Nesigailėjome! Mums labai patiko, kad penkiaviete valtele įplaukus į urvus, dvi valtys neprasilenkdavo, o keleiviams reikėjo būti pasilenkus, kad nesusidaužti galvos į kabančias uolienas. Tai buvo nauja ir šiek tiek ekstremali pramoga.

Po įspūdingo pasiplaukiojimo Trang An upe, laukė dienos kulminacija – kopimas į Hang Mua kalną. Kiekvienos kelionės metu stengiamės kopti į kalnus. Man nėra nieko gražiau už vaizdą nuo viršūnės. Galėčiau valandų valandas sėdėti ir žiūrėti į tolį. Taip dariau ir ant  Hang Mua kalno, nuo kurio atsivėrė nuostabūs vaizdai.

Vienoje pusėje – kalnai ir upė, kitoje – kaimas su ryžių laukais. Ten, kur laukuose rudas vanduo, sezono metu žaliuoja ryžiai ir vaizdas būna dar įspūdingesnis.

Beje, rekomenduoju prieš vykstant į šią vietovę, pasitikrinti orų prognozes. Jei pranešama, kad bus apsiniaukę, verčiau keisk planus ir į Ninh Binh atvyk saulėtą dieną, kad pamatytum ryškias gamtos spalvas.

Mes, džiaugtis saule ir neapsakomo grožio Ninh Binh provincija norėjome amžinai. Privalai ten apsilankyti, kad įsitikintum, kokia nuostabi yra Vietnamo gamta!

Deja, mes ilgai čia pasilikti negalėjome, nes priešaky laukė dar daugiau gamtos. Saulėtą pavakarę traukiniu pajudėjome atgal į sostinę Hanojų, iš kur vykome į gražiausią Vietnamo vietovę – Long Bay.

Pasidalink:

Susiję įrašai

Aukščiausia viršūnė mano gyvenime

Kiekvienų atostogų metu man norisi užkariauti bent vieną viršukalnę. Į Madeirą važiavau su tikslu – užkopti į auščiausią jos kalną,

Lietuvos šimtmečio proga – 200 km plaukimas jėgos aitvarais Baltijos jūroje

Kad mano vyras yra išprotėjęs dėl vėjo ir jūros jau seniai žinojau. Bet kad taip stipriai... Pieš pat Jonines perplaukė jėgos

Paskutinė atostogų para Hošimine

Pailsėję Fukuoko saloje, paskutinę atostogų parą praleidome Hošimine – kur pradėjome, ten ir baigėme pasimatymą su Vietnamu. Atskridę, įsikūrėme tame

6 Replies to “Ninh Binh – būtina aplankyti!”