Po Lietuvą: Pakruojo dvaras

Pirmąjį rudens savaitgalį sutikau Pakruojyje, kuris, mano nuomone, labiausiai žinomas dėl jame esančio dvaro. Būtent ten, Pakruojo dvare, švęsdami šeimos šventę, leidomės į dvarišką gyvenimą, kuris man labai patiko :).

Kodėl rekomenduoju aplankyti  Pakruojo dvarą

Dėl šiuo metu dvarą puošiančio Gėlių festivalio, kurį gėlininkai kūrė, įkvėpti Viljamo Šekspyro pjesės Vasarvidžio nakties sapnas.

Girdėjau, kad festivalis vyks iki tol, kol šalnos nepakąs žiedų.

Pasibaigus Gėlių festivaliui, nuo lapkričio prasidės šviesos festivalis „Didieji Kinijos žibintai“. Šis žiemos renginys jau yra mano must see sąraše!

Dėl daugybės pramogų. Kaip antai, galima apsilankyti autentiškame XIX a. alaus bravore ir sudalyvauti Alaus kelio programoje, užsukti pas parfumerį ir įsigyti  kvapnių dalykėlių ar pas vilnos velėją įsigyti šiltą rūbą žiemai, o pas keramikę nusilipdyti iš molio puodelį, kostiuminėje pasimatuoti tų laikų rūbų ir įsiamžinti senovinėse fotografijose, spirito varykloje sveikatą pagydyti žolelių trauktine,  siuvykloje sudalyvauti edukacinėje programoje „Nėriniuotos nosinaitės istorija“, o pas dvaro bitininkę susipažinti su bitininkyste.  O kiek Technikos muziejuje eksponatų galima pamatyti! Su kai kuriais – ir pasivažinėti.

Man labiausiai patiko minėtasis Technikos muziejus, pagrindiniai dvaro rūmai (verta sudalyvauti ekskursijoje, nors ji kainuoja papildomai), siuvimo ateljė, spirito varykla ir žirgynas. Ant žirgo esu sėdėjusi du kartus gyvenime. Pirmas kartas nekelia malonių prisiminimų: vaikystėje per miesto šventę pasodino mane ant gyvūno, o jis pradėjo eiti, kur norėjo. Labai išsigandau. Po to karto į šiuos gražuolius žiūrėdavau iš toli – jie man atrodė nepaklusnūs ir neprognozuojami. Bet Pakruojo dvare pasitaikė proga nugalėti savo baimę ir pabandyti dar kartą. Pasitreniravę manieže net į viešumą išėjom su naująja drauge Strėle :).

Dėl pramogų visai šeimai. Veiklos patiks ne tik suaugusiems, bet ir vaikams. O viena iš pramogų dar liko neišmėginta – kino teatras vėjo malūne, kur žvakių šviesoje rodomi įvairūs filmai. Yra net galimybė žiūrėti savo atsivežtą filmą ar nuotraukas (uždaro kino seanso kaina iki dešimties žmonių – 60 eur).

Dėl teatralizuotų pasirodymų. Kaip pavyzdžiui, prie vienos iš gėlių kompozicijų Meilės saloje vyko tuoktuvės. Aš su Romu buvome dar kartą apvesdinti ten :).

Dėl skanaus, pigaus maisto. Mes vakarieniavome, pusryčiavome ir pietavome šalia viešbučio veikiančioje dvaro užeigoje Traktierius.

Dėl galimybės nakvoti dvariškai. Mes gyvenome Malūnininko name, bet galima rinktis nakvynę ir pagrindiniame dvaro name.

Viešbučio darbo laikas: atvykimas  nuo 14 val. iki  18 val. Telefono nr.: +37065749700. El. paštas: hotel@pilys-dvarai.lt. Koordinatės: 55.991093, 23.880423.

Kainos, įskaitant pusryčius:

Vienvietis kambarys – 47 eur (žiemos sezonu, išskyrus gruodžio mėn.), 52 eur (vasaros sezonu ir gruodžio mėn.);

Dvivietis kambarys – 64 eur  (žiemos sezonu, išskyrus gruodžio mėn.), 70 eur (vasaros sezonu ir gruodžio mėn.);

Trivietis kambarys – 89 eur (žiemos sezonu, išskyrus gruodžio mėn.), 95 eur (vasaros sezonu ir gruodžio mėn.);

Kiek trunka viešnagė dvare:

Dvare praleidome parą: atvykome šeštadienį per pietus, išvykome sekmadienį po pietų. Šeštadienį pramogavome dvare ir aplankėme visus pastatus, ėjome į ekskursiją po pagrindinius rūmus, stebėjome teatralizuotus pasirodymus, vakarojome užeigoje Traktierius. Sekmadienį ten pat papusryčiavę dar pasivaikščiojome po teritoriją ir jodinėjome žirgais. Papietavę patraukėme namų link.

Dvaro lankymo kainos:

Jei nakvoti neplanuoji, o tik nori aplankyti ekspozicijas bei Gėlių festivalį, rekomenduojama įsigyti bilietus iš anksto, nes jie yra truputį pigesni nei vietoje.

Išankstiniai bilietai:

Suaugusiesiems – 16.00 eur;

Senjorams, studentams, moksleiviams, neįgaliesiems – 12.00 eur,

Šeimos bilietas – du suaugę ir vienas vaikas (7-17 m.) – 40,00 eur; du suaugę ir du vaikai (7-17 m.) – 48,00 eur;

20 proc. ir mažesnio darbingumo neįgalieji (kartu su lydinčiu asmeniu), ikimokyklinio amžiaus vaikai, 80 m. ir vyresni asmenys bei Pakruojo ir Pakruojo rajono gyventojai, turintys Pakruojo dvariškio pažymėjimus, – įleidžiami nemokamai.

Darbo laikas:

Dvaro teritorijos, amatininkų, festivalio skulptūrų bei ekspozicijų lankymas:

VI 12.00-21.00

VII 12.00-20.00

Gėlių festivalio programos vyksta: VI-VII 14.00-19.00

Adresas: Pakruojo dvaras, Pakruojo kaimas, Pakruojo rajonas.

Telefono nr.: +370 657 52693
El. paštas: info@pakruojo-dvaras.lt

Gero laiko ;).

Pasidalink:

Susiję įrašai

Laiko varguoliai nesiilsi Vingio parke

Jau kuris laikas pastebiu, kaip keičiasi lietuvių keliavimo po šalį įpročiai. Žmonėms nebeužtenka tik pasivaikščioti po muziejų, jie nori patys

Po Lietuvą: Anykščiai

Anykščiuose lankiausi nesuskaičiuojamą galybę kartų ir dar grįšiu, nes ten kiekvieną sykį atsiranda ką pamatyti. REKOMENDUOJU APLANKYTI: Lajų taką Turbūt

Po Lietuvą: Biržai

Šiltuoju metų laiku man nereikia tolimo užsienio, nes – smagu keliauti po Lietuvą arba po kaimynines šalis. Kiek naujo-seno galima