Mažai žmonijos paliesta vieta – šv. Lorenzo ragas

Trečioji diena saloje – vėl aktyvi ir kupina nuostabių vaizdų. Aplankėme šv. Lorenzo ragą (Ponta de Sao Lourenco) – labiausiai į rytus nutolusį Madeiros tašką. Man – tai viena gražiausių gamtos vietų, kuriose esu buvusi.

Šv. Lorenzo ragą galima pasiekti važiuojat automobiliu, vietiniais autobusais arba užsisakant ekskursijas viešbučiuose. Mes važiavome automobiliu iki Ponta de Sao Lourenco stovėjimo aikštelės, o nuo ten jau pradėjome savo žygį pėsčiomis.

Nors forumuose rašoma, kad šis maršrutas lengvas, aš, manau, kad pasiruošti jam reiktų – su pliažo basutėmis nežygiuoti. Šiam pasivaikščiojimui rekomenduoju rinktis patogius rūbus ir avalynę, geriausia – žygiams skirtą, nes reikės nemažai eiti ir kopti į kalniuką iki tolimiausio taško, tad einant su basutėmis tik nuvarginsi kojas. Aš avėjau žygių batus ir vilkėjau sportinę aprangą (turėjau striukę nuo vėjo, bet, įdienojus, jos nebereikėjo), todėl jaučiausi super patogiai. 🙂

Žygio batai tikrai pasitarnavo einant iki tolimiausios iškyšulio vietos. Iki pat galo nusigauti nepavyko, nes buvo užtverta. Tad priėję iki vietos, kur dar galima vaikščioti turistams, pasukome į kitą pusę, užsiropštėme į nuošalesnę uolą ir stebėjome visą grožį be pašalinių žmonių. Kaip įprasta, papietavome savo gamybos užkandžiais, į kuriuos įskaičiuota ir nuostabus vaizdas. 🙂  Rekomenduoju ir tau nepamiršti maisto ir vandens. Šiame rojuje praleidome 4,5 val., nors jame būtų galima būti visą dieną. Viso nužygiavome beveik 10 km.

Man ši vieta buvo pati gražiausia visoje saloje. Atlanto vandenyno bangos, skalaujančios uolėtus krantus, gniaužė kvapą: kur tik pasisuki – ten atsiveria vis gražesni vaizdai. Sakoma, kad ši vieta mažiausiai žmonijos paliesta. Tikiuosi, kad taip bus ir toliau. Tikra tiesa, kad nuostabiausia yra tai, ką sukūrė pati gamta. Tiesiog amazing!

Pasidalink:

Susiję įrašai

Žydintis Funšalis

Savaitę bastėmės po Madeiros kalnus, bet šiek tiek laiko skyrėme ir miestui – sostinei Funšaliui. Pastarasis – tikrai šarmingas dėl

Skersai-išilgai po salą

Madeira – aktyvių keliautojų sala, kadangi joje apstu vietų bėgiojimui, kopimui į kalnus ar žygiams palei levadas. Nors mums per

Aukščiausia viršūnė mano gyvenime

Kiekvienų atostogų metu man norisi užkariauti bent vieną viršukalnę. Į Madeirą važiavau su tikslu – užkopti į auščiausią jos kalną,

One Reply to “Mažai žmonijos paliesta vieta – šv. Lorenzo ragas”